Search This Blog

Thursday, September 10, 2009

refleksi aijuin

Saya, Ching Ai Juin sebagai salah seorang ahli dari kumpulan saya telah berjaya menyelesaikan projek kami… Dalam proses menjalankan projek tersebut, saya telah memainkan peranan sebagai seorang penolong ketua dan telah memastikan project ini berjalan dengan lancar.


Tugas saya ialah memeriksa segala maklumat yang telah dihabiskan oleh ahli jawatankuasa lain.
Semasa projek ini dijalankan, saya telah menghadapi beberapa masalah. Antaranya ialah memiliki masa yang sempit untuk menghabiakan kerja saya masing-masing. Hal in demikian kerana saya perlu meluangkan masa yang cukup untuk menelaah pelajaran untuk peperiksaan. Kadangkala, saya juga perlu melakukan aktiviti di sekolah seperti mural. Saya berasa amat bimbang kerana aktiviti selepas pnp ini boleh menjejaskan masa tuisyen saya.


Walau bagaimanapun, saya boleh mangamalkan sikap bekerjasama dengan ahli kumpulan saya. Kami boleh mencadangkan idea kami masing-masing dan menjalinkan hubungan yang erat pada waktu yang sama. Selain itu, saya telah membahagikan masa saya untuk membuat kerja saya dengan bersungguh sungguh.


Saya berasa amat gembira kerana projek kami boleh dilaksanakan dengan baik.

No comments:

Post a Comment

slide show ^^