Search This Blog

Thursday, September 10, 2009

refleksi yijie

Sebagai seorang bendahari, saya, tan yi jie telah menyempurnakan kerja dengan baik. Selain itu, saya telah belajar pelbagai nilai-nilai murni seperti tolak-ansur dan tolong-menolong.


Saya telah menghadapi beberapa masalah seperti kesuntukan masa. Kumpulan kami telah menghabiskan projek terlalu lambat demi mengumpulkan lebih banyak maklumat dan membuat projek ini dengan lebih sempurna. Ini menyebabkan kami lambat habis mencetakkan semua bahagian. Tambahan pula, pada masa saya ingin mencetakkan projek ini, mesin pencetak saya rosak.


Walaubagaimana pun, kami telah menghabiskan projek dalam masa yang dirancangkan. Kami telah pinjam guna mesin pencetak ketua kumpulan kami. Oleh sebab itu, kumpulan kami dapat menghantarkan projek pada masa yang telah dirancangkan.

No comments:

Post a Comment

slide show ^^