Search This Blog

Thursday, September 10, 2009

Refleksi veihung

Sebagai seorang setiausaha, saya Lee Vei Hung telah mambuat kerja saya dengan baik. Saya telah mengumpulkan maklumat dan informasi daripada ahli jawatankuasa lain. Selain itu, saya juga mengemaskan semua maklumat sebelum menghantar kapada penolong ketua kumpulan.

Semasa projek sivik kami dijalankan, saya telah menghadapi beberapa masalah. Kadangkala, ahli kumpulan tidak mengamalkan sikap bekerjasama antara satu sama lain. Selepas mereka menghabiskan kerja mereka, mereka tidak memeriksa kerja mereka dan tidak cuba menolong kumpulan lain.


Saya telah menolong ahli lain yang tidak dapat menghabiskan kerja mereka selepas saya menghabiskan kerja saya. Saya cuba menolong penolong ketua untuk memeriksa bahagian-bahagian lain untuk meringankan bebannya.

No comments:

Post a Comment

slide show ^^